Attraktion…..

resonansI helgen var jag bjuden ut i de norska fjordarna där jag mötte de mest fantastiska människorna. Jag är oerhört tacksam för dessa möten och njöt i fulla drag.

Då jag sysselsatt mig med naturens lagar under många år blev jag förbluffad över hur knepigt det var att erkänna för mig själv att jag var en medskapare av detta. Det var stort och nästan överväldigande att smaka på att jag aldrig hade dragit till mig dessa fantastiska människor om jag inte varit fantastisk själv.

Det är spännande att se hur lagen om attraktion fungerar för oss hela tiden. När vi drar till oss något vi ogillar har vi inte alltid lust att erkänna den – om vi drar till oss något fantastiskt är den ibland lättare att se det fantastiska i andra och glömma bort sig själv.

Vi är sannerligen flockdjur och det ska vi använda oss av. Det finns verkligen ingen ände när det gäller att lära känna oss själva och det här öppnar en helt ny värld för oss varenda dag. En värld full med möjligheter.

Du är alltid en medskapare av det du upplever i ditt liv – även det goda. Tillåt dig att njuta av det…..för då attraherar du mer av det hela.

Det här inlägget postades i Acceptans, Action, Ambition, Beröra, Budskap, Inspiration, Intention, Kreativitet. Bokmärk permalänken.

Kommentar

